Tandblekning!!

I ett bra tag har ja velat bleka mina tänder och önskar mig faktiskt de i jul. Förresten är det ungefär 25 dagar kvar :D gud va ja längtar, jultiden är så mysig!!

 

på http://www.beconfident.se/sv/product/16/Startpaket-22-Regular-Mint-XXL  finns ett tandbleknings paket ja inte skulle tacka nej till :O

på beconfident.se  har dom så klart fler än bara den ja önskar mig.

Anledningen till att ja vill bleka mina tänder är att när ja va yngre hade ja "hajtänder" eller "vampyrtänder" men kunde aldrig låta bli att skratta, så de blev en vana att jämt hålla för munnen så fort ja skratta, nu har dom visserligen växt ner till dit dom ska men nu äre färgen som hindrar, vem vill inte ha skinande vita tänder?

De finns ingen som är perfekt för alla, men enligt mig får vita tänder mig att känna mig ett snäpp mer perfekt!

Ett skratt förlänger livet, så le för tusan :D // Bettina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0