ELLE-gaaaalan

Ja kunde inte låta bli att inte försöka va med och tävla om 2 biljetter till Elle-galan, GUD vilken upplevelse de vore!!

 

Anledningen till att ja vill vinna känns ganska självklar! VEM VILL INTE DIT!!de vore en sån häftig upplevelse, dessutom använder ja L'Oréals foundation och maskare, ja gillar märket men de är väl ingen anledning, har inte direkt någon, ingen sjuk mormor, jag är inte på dödsbädden eller någe, min anledning är bara att ja verkligen vill uppleva någe som verkar vara så häftigt. ja har sett galor på Tv och kollat på victoria seacret show och massa topmodell och ah ne ja vill dit !!!

 

:D kolla in http://loreal.feber.se/ (tyvär äre fel på länksystemet typ men kolla ändå, bara kopiera "länken")


Kommentarer
Postat av: din Jonny

jag vett inte när kommer se det här för jag tror inte du kollar här så mycket men jag måste säga en grej att det aldrig var någon lek för mig vad som än händer eller jag säger så aldrig känt som jag gör för dig med någon annan du är 1 på miljontals du är så underbar och om jag inte är med dig när du läser det här om du någonsin gör det så..så är jag en idiot för du är underbar och förkännare mer en vad någon kan ge men du har hella mitt hjärt Bettina Hoelgaard<3

2011-09-19 @ 02:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0